Wij zijn zaterdag 28-12-2024 de gehele dag gesloten.

Garantie

Merk: Acer
Helpdesk: NL : 088-4560000  (Lokaal tarief)
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag: 09.00 uur t/m 17.00 uur
Website fabrikant: www.acer.nl
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks via Acer.
U dient de instructies van Acer op te volgen.

 

Merk: AMD
Helpdesk: www.amd.com
Website fabrikant: www.amd.com/en/support/kb/warranty-information/pib
De garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Garantietermijn:
2 jaar CPU’s
DOA: GEEN DOA procedure

Merk: AVM
Helpdesk: 024-3249560
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 – 17.00 uur
Website fabrikant: www.avm.de/en/
Garantietermijn:
5 jaar Alle AVM producten
5 jaar Alle Fritz producten
Garantie: Eindgebruiker dienst eerst de AVM helpdesk te bellen 024-3249560.
Indien zij constateren dat het product defect is, kan het product terug gebracht worden.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
DOA: GEEN DOA procedure

Merk: AsRock
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 – 17.00 uur
Website helpdesk: http://www.asrock.com/support/index.asp
Website fabrikant: www.asrock.com
De garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of worden gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
2 jaar Moederborden
DOA: GEEN DOA procedure

Merk: Asus
Helpdesk: Asus technical support
Helpdesk Notebooks: 0591-570290
https://www.asus.com/nl/support/callus/
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 – 17.00 uur
Website helpdesk: https://rma.asus-europe.eu/nl/info/warranty
Website fabrikant: www.asus.com
Garantie:
NOTEBOOKS: worden rechtstreeks tussen de eindgebruiker en Asus afgehandeld.
OVERIGE ARTIKELEN: gaan via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen door een gelijkwaardig model, worden gerepareerd of gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
2 jaar Notebooks (Accu 1 jaar)
2 jaar PDA’s
2 jaar Opticals
2 jaar Barebones
2 jaar Networking
2 jaar Moederborden
2 jaar VGA kaarten
2 jaar Server
DOA: GEEN DOA procedure


Merk: Brother
Algemene nummer: 020-5451251
Afdeling Verkoop: 020-5451200
Faxen, All-in-ones (DCP & MFC), beletteringsystemen en alle inkjet apparaten: 020-5451230
Laserprinters en microprinters: 020 5451240
Garantie afhandeling geschied via het Service centrum van Brother.
Service afhandeling geschied via het Service centrum van Brother.
DOA: Doa afhandeling geschied via het Service centrum van Brother.

Merk: Club 3D
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 – 17.00 uur
Website fabrikant: www.club3d.nl
De garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen door een gelijkwaardig model of worden gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
2 jaar VGA kaarten
DOA: GEEN DOA procedure

Merk: Canon
Helpdesk: 0164-244222
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag van 10:00 – 12.30,  13:00 – 17:00 uur
Website helpdesk: www.techrepair.nl
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks via Techrepair
DOA: DOA afhandeling geschied via [email protected]

Merk: Chieftec
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 – 17.00 uur
Website fabrikant: www.chieftec.eu
Garantieafhandeling gaat rechtstreeks via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
2 jaar Power supplies Geen Kasten
Geen garantie op kasten
DOA: GEEN DOA procedure

Merk: Coolermaster
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 – 17.00 uur
Website fabrikant: www.coolermaster.nl
Garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
3 jaar CPU Koeler (lager type sleeve bearing 2 jaar)
3 jaar Power supply
2 jaar Cases 2 jaar
2 jaar Accessoires
2 jaar Function panel
DOA: GEEN DOA procedure

Merk: Dell
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 – 17.00 uur
Website helpdesk: http://support.euro.dell.com/
Website fabrikant: www.dell.nl
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks via Dell.
DOA: Gaat direct via Dell

Merk: Devolo
Helpdesk: 0900 0400 629 of 020 0808 4003
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 10.00 – 18.00 uur
Website fabrikant: www.devolo.nl
Email: [email protected] 
De garantieafhandeling gaat of via Devolo zelf of via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of worden gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
3 jaar Netwerk Producten
DOA: GEEN DOA procedure

Merk: Epson
Helpdesk: 020-7085099
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 – 18.00 uur
Website fabrikant: http://www.epson.nl

Garantie: Op alle producten van Epson heeft u 1 jaar carry-in garantie, deze garantie loopt via Epson.
DOA: GEEN DOA procedure

Merk: Hewlett Packard
Helpdesk: 0900-1170000
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 09.00 – 17.00 uur
Website fabrikant zakelijk: www.hp.nl
Website Consumenten producten: www.welcome.hp.com/country/nl/nl/contact
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks via Hewlett Packard.
Garantietermijn:
Zie website Hewlett Packard.
Garantie: Voor uw reparatie / garantieafhandeling kunt u contact opnemen met Hewlett Packard, tel. 0900-1170000
Service: HP Repair center: 033-4541610
DOA: Voor uw DOA aanmelding kunt U contact opnemen met Hewlett Packard, tel. 0900-1170000.

Merk: Intel
Helpdesk: n.v.t.
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 – 17.00 uur
Website fabrikant: www.intel.com
Garantietermijn: 3 jaar CPU’s
Garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
DOA: GEEN DOA procedure

Merk: Kaspersky
Helpdesk: 0900-5284357 (0,80 Euro/minuut)
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 – 17.30 uur.
telefoon: Corporate Support
Website helpdesk: http://support.kaspersky.ru/helpdesk.html?LANG=nl
Website fabrikant: www.kaspersky.com
DOA: De DOA afhandeling geschied via Dutch Computer Centre. Deze DOA moet binnen 8 dagen na de factuurdatum gemeld zijn.
U dient na goedkeuring het product binnen 8 dagen na aankoop compleet en onbeschadigd retour te zenden aan Dutch Computer Centre. Plus dienen wij van u een kopie van uw factuur te ontvangen.

Merk: Kingston
Helpdesk: 0800-4350640
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 – 17.00 uur
Website fabrikant: www.kingston.com
De garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
5 jaar Memory RAM
5 jaar Memory Flash Cards
5 jaar Memory Pen Driver
DOA: GEEN DOA procedure

Merk: Kyocera
Helpdesk: 0900-2020498
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 09.00 – 17.00 uur
Website fabrikant: http://www.kyoceramita.eu/index.html
Garantie afhandeling geschied via het Service centrum van Kyocera.
Service afhandeling geschied via het Service centrum van Kyocera.
DOA: Doa afhandeling geschied via het Service centrum van Kyocera.

Merk: Logitech
Helpdesk: 020-2008433
Website fabrikant: www.logitech.com
Garantietermijn:
2 jaar Alle producten
Garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
DOA: GEEN DOA procedure

Merk: LG Electronics
Helpdesk: 036-5377780 of 0900 543 5454 (24 uurs helpdesk)
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 – 17.00 uur
Website helpdesk: www.lgservice.com
Website fabrikant: www.lge.nl
Garantie:
Voor MONITOREN geldt een on-site service.
De overige producten gaan via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Deze producten zullen worden gerepareerd of gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Voor de garantieafhandeling van TV’S VANAF 28 INCH geldt een on-site service.
De garantieafhandeling van TV’S ONDER DE 28 INCH gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Deze producten zullen worden gerepareerd of gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
2 jaar Monitoren
3 jaar Monitoren mits aangeschaft voor 01-01-2011
2 jaar Bruingoed
2 jaar Optical Disk Drive
DOA: De DOA afhandeling geschied via Dutch Computer Centre. Deze DOA moet binnen 10 dagen na de factuurdatum gemeld zijn.
U dient na goedkeuring het product binnen 10 dagen na aankoop compleet en onbeschadigd retour te zenden aan Dutch Computer Centre. Plus dienen wij van u een kopie van uw factuur te ontvangen.

Merk: Logitech
Helpdesk: 020-2008433
Website fabrikant: www.logitech.com
De garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product dient u volledig retour te sturen.
Daarna wordt deze omgeruild of eventueel gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn:
2 jaar Audio
2 jaar Personal Audio
2 jaar Internet communication
3-5 jaar Ponting Devices
3-5 jaar Desktops & Keyboards
2 jaar Remote control
2 jaar Digital Music
2 jaar Digital Security
2 jaar Streaming Media
2 jaar Gaming devices
2 jaar Webcams
Op alle OEM producten 1 jaar
Op oplaadbare batterijen wordt 1 jaar garantie verleend. Niet oplaadbare batterijen zijn uitgesloten van garantie.
Let op: bij een defect aan combinatiesets (zoals draadloos toetsenbord en muis) compleet retourneren, dus niet
alleen het defecte product, maar de gehele set.
DOA: GEEN DOA procedure

Merk: Microsoft
Helpdesk: 020-5001500
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 8:00 – 17:00 uur
Website fabrikant: www.microsoft.nl
Garantietermijn Hardware:
3 jaar (hardware)
De garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product dient u volledig retour te sturen.
Daarna wordt deze omgeruild of eventueel gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn Software:
6 maanden (software)
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks via Microsoft.
DOA: De DOA afhandeling geschied via Dutch Computer Centre. Deze DOA moet binnen 10 dagen na de factuurdatum gemeld zijn.
U dient na goedkeuring het product binnen 10 dagen na aankoop compleet en onbeschadigd retour te zenden aan Dutch Computer Centre. Plus dienen wij van u een kopie van uw factuur te ontvangen.

Merk: MSI
Helpdesk notebooks: 040-2676677
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 09.00 – 17.00 uur
Website fabrikant: www.msi.eu/nl/
De garantieafhandeling VAN componenten gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Daarna wordt deze omgeruild of eventueel gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
Garantietermijn COMPONENTEN:
2 jaar Moederborden
2 jaar Videokaarten
DOA: GEEN DOA procedure
Garantietermijn NOTEBOOKS:
2 jaar Full System
1 jaar alle WIND producten (Netbook, Neton, Nettop) (Pick-up & Return)
1 jaar Batterij en accesoires (Pick-up & Return)
DOA: Gaat rechtstreeks via MSI.
Deze DOA moet binnen 8 dagen na de factuurdatum gemeld zijn.

Merk: Neovo
Helpdesk: 036-5482032
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 09.00 – 17.00 uur
Website helpdesk: http://www.agneovo.com/nl/support/warranties.htm
Website fabrikant: http://www.agneovo.nl
Garantie afhandeling geschied via FRS EUrope BV 036-5482032.
Service afhandeling geschied via FRS EUrope BV 036-5482032.
DOA: De DOA afhandeling geschied via Dutch Computer Centre. Deze DOA moet binnen 7 dagen na de factuurdatum gemeld zijn.
U dient na goedkeuring het product binnen 7 dagen na aankoop compleet en onbeschadigd retour te zenden aan Dutch Computer Centre. Plus dienen wij van u een kopie van uw factuur te ontvangen.

Merk: NewStar
Helpdesk: 023-5478888 of [email protected]
openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 – 17.00 uur
Website fabrikant: www.newstar.nl
Garantietermijn:
3 jaar Alle producten
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks via NewStar.
DOA: GEEN DOA procedure.

Merk: OCZ Technology
Helpdesk: 0800-4591816 / [email protected]
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 8.30 – 17.00 uur
Website fabrikant: http://www.ocztechnology.com
Garantietermijn:
5 jaar Geheugenmodules
5 jaar Flashgeheugens
3 jaar Power supply
Garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
DOA: GEEN DOA procedure

Merk: Philips
Helpdesk: 0900-0400063
Website fabrikant: www.philips.nl
Garantietermijn:
1 jaar
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks via Philips u moet contact opnemen met 0900-0400063
DOA: Gaat rechtstreeks via Philips.

Merk: Samsung
Helpdesk: Solid-Vision 070-3073112 (TELEFONIE)
Helpdesk: 0900-2020088 (MONITOREN)
Helpdesk: 0900-7267864 (PRINTERS)
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 – 17.00 uur
Website helpdesk: http://www.solid-vision.com
Website fabrikant: www.samsung.nl
De garantieafhandeling van OPTICALS gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
De garantieafhandeling van MONITOREN gaat rechtstreeks met Samsung.
Samsung verleent on site swap service. Indien swap niet voorradig wordt er een alternatief aangeboden of pickup, repair en return.
Bij dit laatste kan op de wens van de klant een leenmonitor worden geleverd.
Garantietermijn:
1 – 2 jaar Printers afhankelijk van het model
2 jaar Opticals
2 jaar Monitoren
DOA: Voor OPTICALS is er GEEN DOA procedure.
DOA: Voor MONITOREN geldt een DOA wanneer:
Het defect binnen 30 dagen na aankoop datum is aangemeld bij het Samsung call-center.
Een geldige aankoopnota/factuur is overlegd.
Het toestel niet ouder is dan 6 maanden gerekend vanaf de productiedatum.
Het toestel geen showmodel is (normale reparatieprocedure).
Het toestel verkocht is door SEBN voor de Benelux markt.
Het toestel compleet in de originele (onbeschadigde) verpakking inclusief handleiding, netadapter, batterij, etc. wordt ingeleverd.
Het toestel geen gebruikssporen heeft.
Geen gevolg is van transportschade.
Het toestel wordt na melding opgehaald en in het service center beoordeeld op de DOA criteria.
Voldoet de betreffende monitor aan de DOA criteria dan wordt het vervangen.
Voldoet de betreffende monitor niet aan de DOA criteria dan wordt deze na herstelling geretourneerd.
Blijkt de monitor niet binnen de termijn van 5 werkdagen te kunnen worden hersteld dan wordt een swap aangeboden.

Merk: Seagate
Helpdesk: 0800-47324283
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 – 17.00 uur
Website fabrikant: www.seagate.com
Garantietermijn:
Zie website www.seagate.com
Voor de garantieafhandeling gaat u naar de website www.seagate.com Vervolgens klikt u op ‘Support’ en dan op ‘Warranty Support and Returns’.
DOA: GEEN DOA procedure.

Merk: Sennheiser
Helpdesk: 036-5358444
Website fabrikant: www.sennheiser.nl
Garantietermijn:
2 jaar
Er geldt een garantietermijn van 24 maanden na faktuurdatum aan de eindklant.
Het artikel dient, met een duidelijk omschreven klacht en een kopie van de aankoopfaktuur, zonder de bijgeleverde
accessoires en handleidingen rechtstreeks opgestuurd te worden naar Sennheiser.
DOA: Het artikel dient, met een duidelijk omschreven klacht en een kopie van de aankoopfaktuur, zonder de bijgeleverde
accessoires en handleidingen rechtstreeks opgestuurd te worden naar Sennheiser.

Merk: Sharp
Helpdesk: 0900-7427723
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 09.00 – 17.00 uur
Website fabrikant: www.sharp-eu.com
Garantietermijn:
Zie website www.sharp-eu.com
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks via Sharp.
DOA: De DOA afhandeling geschied via Dutch Computer Centre. Deze DOA moet binnen 8 dagen na de factuurdatum gemeld zijn.
U dient na goedkeuring het product binnen 8 dagen na aankoop compleet en onbeschadigd retour te zenden aan Dutch Computer Centre. Plus dienen wij van u een kopie van uw factuur te ontvangen.

Merk: Shuttle
Helpdesk: 00800-74888538
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 – 17.00 uur
Website fabrikant: www.shuttle.com
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks met Shuttle. Het product zal worden gerepareerd of omgeruild.
Voor BAREBONES geldt een Pick & Return service.
Garantietermijn:
2 jaar Barebone XPC
2 jaar Monitoren
2 jaar Accessoires
DOA: GEEN DOA procedure.

Merk: Transcend
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 – 17.00 uur
Website fabrikant: www.transcend.nl
Garantietermijn:
5 jaar STD geheugen
5 jaar SPEC geheugen
5 jaar Jetram geheugen
5 jaar Flash Karten
5 jaar USB sticks
2 jaar exception CompactFlash industrial
2 jaar exception TSxxGJF220
2 jaar MP3 spelers
2 jaar Digitale fotoframes
2 jaar Kaart lezers
2 jaar SSD
2 jaar Storejet
2 jaar Industrial producten
Garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd.
Voor alle producten geldt: Retour binnen 30 dgn = 100% Retour binnen 60 dgn = 85%
DOA: GEEN DOA procedure.

Merk: Trust
openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 – 17.00 uur.
Website fabrikant: www.trust.com
Garantietermijn:
2 jaar garantie.
Garantieafhandeling gaat via de RMA service van Dutch Computer Centre.
Het product zal worden vervangen voor een gelijkwaardig model of wordt gecrediteerd. (dagwaardes zijn van toepassing).
DOA: GEEN DOA procedure

Merk: Western Digital Corp.
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 09.00 – 17.30 uur
Helpdesk: 00800- 27549338
Website fabrikant: www.wdc.com
Garantietermijn:
Zie website www.wdc.com
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks via WDC.
Voor de garantieafhandeling gaat u naar de website www.wdc.com.
Vervolgens klikt u op ‘Support’ en dan op ‘Warranty Check (by Serial Number)’.
DOA: GEEN DOA procedure

Merk: Wacom
Helpdesk: 020-5174705
Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 08.30 – 17.00 uur
Website fabrikant: www.wacom-shop.net
Garantietermijn:
2 jaar op alle Wacom producten
De garantieafhandeling gaat rechtstreeks via Wacom.
De producten dienen compleet met accessoires te worden opgestuurd.
Wacom hanteert een send-in garantie.
Indien de klacht van het product binnen de garantievoorwaarden valt, zal Wacom de gemaakte kosten vergoeden.
Vóór het versturen van de producten raad Wacom aan om eerst via de helpdesk een RMA nummer aan te vragen.
Met het toegekende RMA nummer kunt u de producten opsturen naar Wacom.
DOA: GEEN DOA procedure